«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

«دورهمی» نوروزی این بار با هنرمندان روی آنتن شبکه نسیم می‌رود

  • کد خبر: ۱۰۲۰۳۸
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
«دورهمی» نوروزی این بار با هنرمندان روی آنتن شبکه نسیم می‌رود
فصل دوم مسابقه دورهمی قرار است نه با حضور مردم که با شرکت هنرمندان ایرانی از شبکه نسیم پخش شود.

عروجی | شهرآرانیوز - می‌گویند مهران مدیری نماینده ناخرسندی‌های غلوشده جامعه ایرانی است. دست کم او از ابتدا تا همین حالا در سریال‌ها و مجموعه‌های نمایشی اش و این آخری‌ها در «دورهمی» این را به خوبی نشان داده است. مردم چرا مدیری را دوست دارند؟ چون او با شوخی و خنده و کنایه سعی می‌کند رفتارهایشان را دست بیندازد. همچنان که با مدیران و مسئولان شوخی می‌کند و آن‌ها را از دم تیغ می‌گذراند؛ اما او از معدود چهره‌های تلویزیونی است که بار‌ها با حمله رسانه‌های مختلف روبه رو شده است. اساسا برنامه‌های ترکیبی تلویزیونی از جمله برنامه «دورهمی» همیشه در حال ایجاد حواشی خبرساز برای رسانه‌ها هستند.

یک بار این فشار‌ها آن قدر زیاد شده بود که مدیری ناچار شد وسط برنامه خطاب به تماشاگران بگوید: «من صدای مردم هستم.» و خب همین جمله باعث شد بخشی از مردم معترض شوند که به طور طبیعی مدیری صدای بخشی از مردم است نه همه آن ها. با این حال، «دورهمی» به خاطر همان نیش وکنایه‌های سمی و جذابش محبوب دل مردم است تا اینکه بعد از چندین فصل و بعد از حضور صد‌ها میهمان تصمیم گرفت رویه اش را تغییر بدهد.

تغییری که آن چنان به مذاق مخاطبش خوش نیامد. اساسا مسابقه‌های تلویزیونی چنان جذابیتی برای مخاطب فعلی ندارند، حتی اگر مجری اش مهران مدیری باشد؛ اما سازندگانش تلاش کردند با دست پر ظاهر شوند و مدیری هم هرکاری بلد بود انجام داد تا مسابقه اش از تک وتا نیفتد. بعد هم اتفاق‌های زیادی افتاد.

سؤال‌هایی پرسیده می‌شد که پاسخ هایشان اشتباه بودند یا شایعه‌ای منتشر شد که سؤال‌ها درز پیدا کرده است. بعد خبر آمد که مدیری تیم طراح سؤالش را تغییر داده و از استادان دانشگاه دعوت کرده است تا دیگر مشکلی به وجود نیاید؛ اما گفت وگوی تهیه کننده مسابقه درباره هزینه‌های ساخت چنین برنامه‌ای سروصدا‌های زیادی ایجاد کرد، تا حدی که از آن به عنوان پرهزینه‌ترین مسابقه تاریخ تلویزیون نام می‌برند. روزنامه «فرهیختگان» همان روز‌های پخش فصل اول این مسابقه با تهیه کننده مسابقه «دورهمی» گفتگو کرد و درباره اینکه مسابقه «دورهمی» گران‌ترین مسابقه تاریخ تلویزیون است از او سؤالاتی پرسید.

ناصر قدیرکاشانی هم این موضوع را تأیید کرد و گفت؛ ربات و برخی از اقلام فیلم برداری را از آمریکا وارد کرده اند و بخش زیادی از هزینه‌ها را هم حامی مالی داده است.» برخی منابع از هزینه یک میلیون دلاری برای این مسابقه حرف می‌زنند که تهیه کننده آن را تکذیب کرده و گفته است: «عدد از من نگیرید؛ ولی یک میلیون دلار زیاد است و این عدد‌ها نیست.» حالا خبر رسیده که فصل دوم مسابقه دورهمی قرار است نه با حضور مردم که با شرکت هنرمندان ایرانی از شبکه نسیم پخش شود.


تیزر برنامه «دورهمی» ۱۴۰۱ 


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->